сряда, 19 октомври 2011 г.

Сляпа жена: Два пъти ме биха в кабинета на съдия изпълнител!

Частният съдебен изпълнител от Стара Загора Кръстьо Ангелов и неговият ортак – казанлъшкият ром Калчев, ми взеха апартамента с фалшиви документи
След като във в. „Над 55” и в. „ШОУ” беше публикувано журналистическото разследване за измамите на старозагорската имотна мафия, в редакцията позвъни 49-годишната сляпа Катя Костова Демерджиева от Стара Загора, която в момента се намира в Слънчев бряг. Тя каза, че нейната история е много по-страшна от публикуваните. Жената е почти сигурна, че мафията ще посегне на живота й и затова е решила повече да не мълчи. Поне да каже на хората, пък и на съответните власти, какво се върши в държавата.

Припомняме, че в миналия брой на в.”ШОУ” публикувахме разследване по темата за старозагорската имотна мафия, в която неколцина “ужилени” изповядаха драмите си и заплашиха, че ако измамниците не бъдат изправени пред съда, те ще извършат ритуално самозапалване. За един от “тарторите” на бандата мошеници, отнела с фалшификации и други врътки имотите на десетки жители на Стара Загора и региона, пострадалите сочат адвокат Илчо Илев. Освен него в Града на липите вършеели и три лихварски групировки, които брутално се разправяли с длъжниците си – реални и мними.

- Кой и за какво те би, Катя?
- Един човек, за когото прочетох в предишните публикации. Казва се Кръстьо Ангелов и е частен съдебен изпълнител в Стара Загора. Биха ме два пъти в кабинета му, макар че аз съм напълно сляпа.

- Нека започнем отначало. Какво те свързва с Кръстьо Ангелов?
- Абсолютно нищо. Този човек ми взе апартамент, който ми е дарен от родителите и нотариалният му акт си е още у тях. Той е действал с фалшив нотариален акт и е продал апартамента ми, докато аз съм в Слънчев бряг.
И не само това.

Закарал е деветима цигани, които ми изхвърлили багажа на стълбите

и за нула време съборили водещите стени в апартамента. Всичко това го научих от съседите.

- Но все пак историята трябва да започне отнякъде, нали? Как така ще отидат група цигани и ще ти изхвърлят багажа?
- Историята започна преди няколко години, когато със съпруга ми решихме да си купим малко жилище в Слънчев бряг. Намерихме такова жилище, което ни устройваше, продаваше го Петър Калъчев от Казанлък. Откъде да знаем, че този човек бил свързан с имотната мафия? Циганин, който си сменил фамилното име на Калчев. Той беше толкова активен, че дори изтегли кредит от банков клон в Стара Загора на името на съпруга ми, без той дори да е влизал в банката. И досега нямам представа как е станало това. Човекът, който е отпуснал кредита, мисля, че се казваше Василев, веднага е освободен от работа и случаят се потули. Не само това. Оказа се, че и строежът е незаконен, за което сега водим дело. Аз бях почти сляпа и не съм подписвала никакви документи.
Изведнъж този Калчев започва да развява някакви записни заповеди,

че му дължим 2300 лева за ток, телефон и обслужване на жилището. Дори ме вкара в съда заради тези пари, за които представа си нямам откъде дойдоха. И като не съм подписвала никакви записни заповеди.

- С този човек ли са ти проблемите?
- Големите ми проблеми са с частния съдебен изпълнител Кръстьо Ангелов. Той работи с този Калчев и така фалшивите записни заповеди отиват при Ангелов. И въпреки че вече имам жалба в съда срещу Калчев за имотна измама, той ми каза:

”Ще видиш какво ще стане, като ти взема апартамента!”

Аз бях повече от сигурна, че това не може да се случи поради факта, че това жилище ми е дарение от родителите и нито съм го залагала, нито мога да го продавам според условията на дарението. Но той ми каза, че вече има изпълнителен лист. Поисках да видя на базата на какви документи е издаден този изпълнителен лист, а той започна да крещи да се махам от кабинета му. И тъй като настоявах за някакви документи, неговите хора в кабинета се нахвърлиха върху мен и започнаха да ме бият. Успях да позвъня на прокурора и той веднага се намеси. Защити ме. Обясних му цялата ситуация: не сме влизали в банка, а на името на съпруга ми е отпуснат кредит.
Всички представени в съда документи не сме ги виждали, най-малкото подписвали. Гледало се е някакво дело – не сме уведомени…

- Как разбра, че ти вземат апартамента?
- Изведнъж започнаха да ми звънят разни хора и да претендират за собственост. Отивам пак при Кръстьо Ангелов да искам документите, за да видя кой и как ми е продал апартамента. И какво да ви кажа – пак се нахвърлиха неговите хора да ме бият, а току-що си бях оперирала едното око и бях с леща. Понеже неговите гардове се нахвърлиха да ме бият, вратата остана полуотворена. В това време мъж и жена минавали по коридора, чули ме да викам, видели, че ме бият и се обадили в прокуратурата.

- А защо не подаде жалба в полицията?
- Какво, в полицията ли? Оттам ми е най-кошмарният спомен. Когато отидох да се оплача, че съм бита от хората на Кръстьо Ангелов, един млад полицай ми каза да си затварям устата. Ако не го направя, попитах, какво ще стане, а той ми каза:

„Ще те сваля долу, една инжекция с наркотик и знаеш какво ще стане, нали?”

Само че аз се бях подготвила. Долу ме чакаха близките ми и няколко мъже. Нали знаеш – парен каша духа. Като му ги показах, той така се вбеси, че започна като обезумял да рита краката на масата.

- Какво излиза - че където и да отидеш, все те бият?
- За всеки бой си имам свидетели. Аз от боя вече не се страхувам, почти съм сигурна, че ще ме убият. Още повече, че оня циганин – Калчев, ми го каза в прав текст: „Млъквай, че ще ти забия ножа в гърба!” Ще го направят, защото всичко, каквото са направили дотук, е с фалшиви документи и подписи. След като ми взеха апартамента, получих 4 документа, подписани от съдия Генчо Атанасов, но и четирите подписа на този магистрат са различни. Предполагам, че той въобще не знае за тях.

- Не отидe ли при нотариус да видиш кой се подписвал вместо теб?
- Разбира се, че отидох. При тяхната нотариуска Маргарита Илиева, която се споменава и в предишната публикация. Искам от нея да видя по какъв начин моят апартамент е станал собственост на някакъв си Румен Мерджанов, когото не познавам, а тя ми казва, че Кръстьо Ангелов е представил два мои подписа за тази продажба. Казвам й, че съм сляпа и дори ако се подписвам някъде, трябва с мен да има придружител, който да прочете под какво се подписвам. Тази жена се втрещи като ударена по главата и започна да повтаря:

„Ах, този Кръстьо, какво е направил пак!!!”

След това излезе в коридора и каза на някого: „Става въпрос за сляпата жена…”

- И въпреки всичко ти взеха апартамента, така ли?
- Да, както вече споменах, без да ме предупредят, влизат вътре, изхвърлят ми багажа и сега не знам къде са ми нещата, рушат и това е… Няма опис, няма приемане, няма предаване. Имало там двама полицаи, които се опитали да се намесят в моя защита, но Кръстьо Ангелов им се развикал и те си тръгнали. Между другото той работи със свои двама полицаи,
които в момента не са на служба. А за свидетели хваща двама или трима цигани.

- И сега какво правите?
- Водя дело срещу неизвестен извършител. Така ме посъветваха от прокуратурата. Все едно някой се е нанесъл в апартамента ми без мое разрешение. Цялата прокуратура знае, че апартаментът ми не е продаден, защото няма как да стане това, но как да си намеря багажа, не знам.

- Всъщност какво жилище купихте с мъжа ти от този Калчев?
- Намира се до т.нар. вила “Бордо” в Слънчев бряг. Чак сега разбираме, че и строежът на Калчев е незаконен, та ни чака една дълга съдебна сага, която сигурно ще стигне до Хага, ако в България няма кой да потърси отговорност на престъпниците.

- Страхуваш ли се от тези хора?

- Почти съм сигурна, че ще се опитат да ме убият.

Защото предупрежденията и побоите се изчерпаха. Затова реших да разкажа историята си, за да знаят хората, ако ме убият, защо са го направили. Пък си мисля, че е крайно време държавата да се изправи срещу тези измамници. Иначе кой да ни защити?

Интервю на Стойчо СПАСОВ

.................................
Бел. ред. След публикацията във в. „Над 55” и в. „ШОУ” „Измамени от имотната мафия готвят ритуално самоубийство” в редакцията позвъниха още 12 души, ужилени от същите мошеници. Случаите са много драстични и сме готови да ги предоставим на държавните органи, които могат да защитят битите и ограбените.
Източник: Блиц

2 коментара:

Gospod da te nakaje Krastio Angelov.Kokalite v zatvora da ti izgniqt pri Stanko i Ilio

Gospod da nakaje taq jena deto vsi4ko si izmislq
Kak e sigyrna koi q e bil i kude se e namirala kato e SLQPA !?
Tova sa porednite glyposti... Taq jena q pere sachmata : )

Публикуване на коментар

Можете да коментирате и анонимно, изберете опция от падащото меню!

Сподели връзка

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More