четвъртък, 20 октомври 2011 г.

Скандалният водещ Христо Миловски – педофил?

Скандално нашумелият покрай “Господари на ефира” и интернет пишман-водещ Христо Миловски беше набъркан в сексскандал от малолетна лолитка.

„Възбуждаш ме много, ангелче! Сексапилче! С мен ще получиш страхотни оргазми, защото съм много опитен батко” – това пише Христо Миловски на 15-годишно момиче в чат. Или поне така твърди Ели Тодорова – читателка на HotArena.net, която сигнализира, че „скандалният тв водещ на ТВ „Кракра” е педофил.

„В чат гювеч ми пише „чичко иска малка Ф”. Представя ми се и аз му казвам, че съм на 15. Пращам му снимки по мейла”, разказва Ели. „Чичкото” й връща бърз отговор по мейла, който ще видите по-долу в цензурирана версия: „Здравей, Ели! Много си красива и сексапилна на снимките! Възбуждаш ме много, Ангелче! Желая те, Сексапилче. Изпращам ти мои снимки, за да ме видиш и ти, Изкушение мое!

Дано ти харесам, Котенце! Ако искаш да правим палави и хубави неща на живо, можеш да ми пишеш по имейл или да ми се обадиш на 0889 531 *** или на 0879 474 *** (умишлено са скрите последните цифри – бел .ред.) С мен ще ти бъде много хубаво в секса и ще получиш страхотни оргазми, защото съм много опитен батко и съм страстен в секса. Давам всичко, за да ти е хубаво, Коте! Ще те лижа прекрасно по малката, палава, тясна и мокра п*тка и ще те чукам много хубаво, за да се чувстваш разкошно с мен, Слънце! Съгласна ли си, Изкушение мое? Очаквам твоя отговор, Миличко Ели!

П.С. Връзката прекъсна в abv, за което съжалявам... пиши ми, Ели!!!”
Очевидно възрастта на тийнейджърката не притеснява мъжа, коментират колегите от HotArena. Ако това наистина е водещият от ТВ „Кракра” Христо Миловски, той може да бъде съден за педофилия, твърдят юристи.

.................................................
Досие

Христо Миловски и колегата му Кристиян Цветков бяха замесени в скандал с телевизия “Кракра”, които направо бяха вдигнали ръце от тях. Освен че нямат никакъв усет за водещи и често са наричани „малоумни”, пернишкият тандем е на път да стигне и до прокуратурата заради уронване престижа на медията.

0 коментара:

Публикуване на коментар

Можете да коментирате и анонимно, изберете опция от падащото меню!

Сподели връзка

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More